Дякуємо!
Тепер ви будете отримувати найактуальніші новини від cnb35
Товари належної якості входять в перелік товарів, які не підлягають обміну або поверненню (Додаток №3 до постанови Кабінету Міністрів України “Про реалізацію окремих положень Закону України” Про захист прав споживачів” від 19 березня 1994 р №172):
– Товар неналежної якості;– Вміст відправлення не відповідає номенклатурі замовлення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності)
Але за умови, що: 1) товар не був у вживанні і не має слідів використання; 2) товар повністю укомплектований і збережена його оригінальна упаковка; 3) товар був придбаний в нашому інтернет магазині.
Претензії приймаються протягом 3 робочих днів після отримання товару. Надішліть претензію в довільній формі з фотографією на електронну пошту au.moc.53bnc%40ofni, із зазначенням: – опису невідповідності – дати і номера замовлення – ПІБ одержувача – контактного телефону, зазначеного при оформленні замовлення.
Після розгляду претензії протягом 1-3 робочих днів, з Вами зв’яжеться наш менеджер для уточнення подальших дій.Увага! Претензії приймаються тільки в письмовому вигляді на зазначену пошту з метою документування!
Повернення коштів:
Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені в відповідному листі.
При оплаті замовлення за допомогою банківської карти, повернення грошових коштів можливий тільки на банківську карту, з якої здійснено оплату. Повернення грошових коштів здійснюється протягом 5 робочих днів після повернення товару.
Більше цікавого тут